Pocainta

15.08.2011 - Motto: Psalmul 51


Doamne, Dumnezeule bun si plin de indurare!. . .

Cu inima smerita ma plec in rugaciune.
Imi simt vinovatia, stiu cat de rea mi-e firea.
N-am nici o fapta demna, nu pot s-aduc vreun bine.
Care sa-mi dea un merit, platindu-mi mantuirea.

Mi-e sufletul in lacrimi, cuprins de remuscare.
De trista amintire a grelelor pacate.
Mi-aduc aminte bine de cruda mea tradare.
Din clipele rusinii, momente blestemate.

Doar mila Ta cea mare, mi-e singura speranta.
S-aduca linistirea constiintei vinovate.
Prin sangele jertfirii si har din abundenta.
La Golgota pe cruce, pacatele-mi iertate.

Cu haina-indreptatirii, cu-a Ta neprihanire.
Imbraca-mi goliciunea si nedesarvarsirea.
Sfinteste-mi caracterul si da-mi o noua fire.
Din nasterea cereasca prin Spirit innoirea.

Iubirea sa rodeasca in fapte si-n cuvinte.
In clipe de-incercare sa-mi fie indreptar.
Spre pace si iertare, spre gandurile sfinte.
In armonia vietii imbelsugata-in har.

Iar linistea cereasca in suflet sa-mi patrunda.
Sa-alunge framantarea de-atata neimplinire.
Renasca-in bucurie, speranta ce inunda.
O inima curata, in ganduri si-in simtire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu