De n-ai fi fost în viata mea











De n-ai fi fost in viata mea.
Sa-mi dai un strop de mangâiere.
Când rana inimii durea.
Si sufletul îmi lacrima.
As fi cazut in disperare.

Durerea m-ar fi coplesit.
Si-as fi ajuns in neputinta.
Sa ma ridic, si chinuit.
De-atat dispret si umilit.
As fi plecat spre nefiinta.

N-ar fi ramas in urma mea.
Macar o vaga amintire.
Din tot ce-am însemnat cândva.
Atunci când lupta era grea.
Si-am fost statornic in slujire.

Numai pamântul des calcat.
De talpa mea-n copilarie.
M-ar fi primit si rasfatzat.
Cu-n loc de cinste de-îngropat.
Si lânga cruce-o balarie.

N-as fi avut somn tulburat.
Culcat acolo jos sub glie.
Nici vise rele de uitat.
In pat de pulbere-alintat.
Si n-as mai fi platit chirie.

N-as fi simtit, ce dureros.
Ingratitudinea si ura.
Ti-apasa suflet generos.
Cu aspiratii de frumos.
Si lasa-n urma numai zgura.

Dar, lânga mine ai venit.
Aproape, în amurg de seara.
Eram zdrobit si istovit.
M-ai ridicat si m-ai iubit.
Ca sufletul sa nu mai doara.

Imi amintesc cum ai venit.
Ca un balsam spre vindecare.
Din viata ce mi-ai daruit.
In inima mi-a rasarit.
Recunostinta si iubire.

 29.05.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu