Când treci prin încercare

17.11.2011

Ce minunat lucreaza Dumnezeu!
Pentru copiii Sai cand trec prin incercare.
Nu-i lasa coplesiti in ceasul greu.
Cand sunt loviti de ura celui rau.
In slabiciunea lor, le da putere.

Mi-aduc aminte crunta disperare.
Ce ma cuprinse-n sufletu-mi zdrobit.
Cu-atata tulburare si durere.
Si-atatia ani de lacrimi si frustrare.
Dar, Domnul m-a vazut si m-a intarit.

M-a dezbracat de haina mea de jale.
Mi-a aratat ca nu sunt parasit.
Mi-a asezat iarasi pasii pe cale.
Mi-a ridicat privirea-n sus spre stele.
Spre idealuri noi de cucerit.

Inlantuit in ani de-insingurare.
Ca pustnicul intr-un desert anost.
Tanjeam sa sorb o cupa de iubire.
In sufletu-mi cuprins de neimplinire.
Sa simt ca viata aceasta are-un rost.

Cand Domnul a privit din cer spre mine.
Mi-a aratat un zambet minunat.
Apoi, m-a rasplatit nespus cu bine.
Mi-a daruit iar zilele senine.
Cu dragoste m-a binecuvantat.

Nu dispera cand treci prin incercare.
Nu te-arunca in valul de pacat.
Nu-i intelept sa treci la razbunare.
Sa te strapungi cu chin si cu durere.
Oricate rele ti s-au intamplat.

Mai bine stai cazut in rugaciune.
Arunca-Te in bratul Domnului.
Asteapta cu rabdare si-n tacere.
Raspunsul Sau ce-aduce mangaiere.
Urmat de binecuvantarea Lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu