Esti gândul meu frumos

02.04.2011, scrisa la trezirea dintr-un cosmar dupa miezul noptii

 Esti gandul meu frumos, cand viata-mi pare trista.
Iar noptile mi-s grele si chinu-i in treziri.
Cosmaruri dureroase ce sufletul framanta.
Cu tulbure imagini, cu rani din amintiri.

Esti curcubeu in soare, ce norii mi-i alunga.
Esti raza de lumina, culori de Paradis.
Cu radierea-i dulce, ce inima-mi senina.
Si viata-i mai curata, necazul iar s-a stins.

Esti un parfum din floare de pom de primavara.
Ce mangaie privirea-n petale ce-a deschis.
Tabloul cel feeric ce, pentru a cata oara?
Ma scoate din rutina si-mi da din nou un vis.

Imi da o perspectiva, mi-aduce o speranta.
Ca dupa iarna rece-a tristei singuratati.
Iar vine vremea buna, vine-napoi iubirea.
Ce-intinereste viata si-alunga batraneti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu