Nu pentru vina Lui!























13.04.2012 - Vinerea Mare

Nu pentru vina Lui L-au dat la moarte.
Pe Fiul omului, Isus Hristos.
In ziua pregatirii pentru Paste.
Soborul si romani cu-a lor oaste.
Ci pentru-un om ca mine pacatos.

Nu pentru vina Lui purta rusinea.
Pe cruce pironit ca un tâlhar.
Ci sa-mi ofere gratuit iertarea.
Prin sange sfânt pacatelor spalarea.
Si-învesmantare-n haina Lui de har.

Nu pentru vina Lui striga-n durere.
“Eli, Eli, de ce m-ai parasit?”
Ci pentru-a mea stupida ratacire.
Sorbea din cupa-amara ca de fiere.
De abandon in iad, nemântuit.

Nu pentru vina Lui pieri lumina.
In intuneric dens infricosat.
Ci pentru faptul ca purtam eu vina.
Si stam in alianta cu Satana.
Incât pamântul s-a cutremurat.

Dar, intr-o zi El imi vorbi in taina.
De jertfa Lui, izvor divin de har.
Imi oferi in dar a vietii haina.
Tesuta din iubirea ce-incununa.
Iertarea mea pe cruce la Calvar.

Acum de sarbatorile pascale.
Cu inima profund induiosata.
De chinul greu al patimilor Sale.
Ma plec la crucea Lui in inchinare.
Si-I proslavesc salvarea minunata.

Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu