Rugaciune de dimineata

12.10.2011

Iti multumesc, Doamne
Pentru acesta dimineatza frumoasa
Cu cer senin si soare
Si blanda revarsare
De lumina stravezie, prietenoasa.

Mi-ai risipit norii si vălul de ceață. 
Mi-ai limpezit gândurile  și  amintirile. 
Cu sentimente de optimism si speranță. 
Ai redat ochilor mei o privire pozitivă. 
Mi-ai luminat sufletul cu o nouă  perspectivă. 
Asupra vieții cu sens și folos. 
În jertfa de sine, slujind pe Hristos. 

Iti multumesc, Doamne
Pentru privirea Ta spre mine indreptata
Cu har si indurare
Cu binecuvantare
Cand Iti implor iertare
In clipa rugaciunii cu fatza mea plecata
In semn de inchinare.
Ma simt senin in suflet
Eliberat in cuget
De-atata neimplinire si nedesarvarsire
Ce vad in biata-mi fire.
Caci cred in jertfa crucii, in haina ei curata.

Iti multumesc, Doamne
Pentru toata generozitatea Ta fata de mine
Manifestata in variate forme
Si-atatea revarsari ceresti de bine
Cu ocrotire si prosperitate
Cu viata si sanatate
Cu zambete de drag si gingasie
Cu gesturi de tandrete si iubire
Ce-aduc nespusa fericire-in casnicie.

Doamne! . . . 
Cand slabiciunea-mi omeneasca
Se-inclina spre negativism
Spre ganduri triste si tragism
Si-intuneca sufletul meu
Cu tot ce-in viata mi-este greu
Sa nu mai vad lumina Ta
Mai sus de nori, in clipa rea,
Ajuta-ma, Doamne, Te rog
Sa nu ma-afund in disperare
Trimite-mi mintii luminare
Prin harul Spiritului Tau
Sa-mi dea virtutea multumirii
Si roada sfanta a iubirii
In inima recunostinta
Si fa-ma tare in credinta
Biruitor in incercare
Spre slava mantuirii Tale.


Si-a Ta sa fie-in veci marirea!
Si gloria, lauda si cinstirea!
A vesnicului Dumnezeu
Ce m-a salvat prin Fiul Sau!
Ma plec in sfanta inchinare
Cu inima in adorare
Ti-aduc ca jertfa pe altar
Fiinta-intreaga si iubirea.

Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu