Dor de tara

02.06.2012

Pentru câteva saptamani înca, peisajul naturii aici în Spania va fi frumos si plin de viata. Temperatura agreabila si pâlcurile de flori de câmp multicolore, printre care se remarca macii, si iarba verde ce creste curajoasa dupa zilele de ploaie, fac din natura seaca a acestei tari o priveliste încantatoare pentru ochii sensibili la frumos.

Ciresele si caisele coapte, iar smochinele înca verzi, însa crescute deja la dimensiunea lor fireasca, aduc o nota de speranta ca munca harnica a omului înca este însotita de binecuvantare cereasca. Aceeasi impresie o dau si lanurile de grâu în spic, care deja tind sa se îngalbeneasca.

Totul formeaza un cadru optimist care sa stimuleze bucuria vietii. Totusi, în acest an parca nu ma mai bucur la fel ca in anii trecuti de ceea ce-mi vad ochii în aceasta perioada a anului. Mi-am vazut de curând tara si este mult mai frumoasa! Inima mea este alaturi de ea, chiar daca altii, de acelasi neam si grai, adesea o blameaza si vorbesc cu dispret la adresa ei. Fiecare tara are probleme, însa, dintre toate, tara noastra este una speciala, nu numai in probleme, ci si în frumusetile ei. Este tara mea! Si a tuturor acelora ale caror inimi bat pentru ea!

Sa ne rugam pentru tara noastra, sa fie binecuvantata de Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu