Nestatornicie


13.06.2012

In ziua mutarii la o noua chirie

Sunt calator prin lumea trecatoare.
De ani si ani ma mut din loc in loc. 
N-am nici o casa a mea aici sub soare.
Chiar de-am trudit munca istovitoare.
Cum am venit pe lume-asa ma-întorc.

Am tot slujit fara sa am vacanta.
La mare sau la munte, la hotel.
Si m-am sculat doar dis-de-dimineata.
Sa ma achit de datorie-n viata.
De când ma stiu acasa, baietel.

Am tot slujit pe altii cu speranta.
Ca va rodi efortul daruit.
Si într-o zi se va-înclina balanta.
De partea mea, primind recunostinta.
Acelor pentru care m-am jertfit. . . . .   

Mi-am tot visat o casa, bunaoara.
Un loc statornic pentru odihnit.
Si m-am luptat cu munca-mi solitara.
Din zori de zi si pâna-n fapt de seara.
Pentru-împlinirea visului dorit.

Dar visele-s adesea-înselatoare.
Dupa frumos, trezirea e amara.
Mai rea decât in tulbure cosmare.
Este furtuna, pe a vietii mare.
Cu uriasul val ce te-împresoara.

Si spulbera si vis si împlinire.
Si dor nutrit sa ai si tu o casa .
Te lasa gol si-n inima durere.
Iar casa doar amara amintire.
Caci valul egoist nimic nu-ti lasa.

Astazi ma mut din nou, a câta oara!?
N-am nici un loc statornic pe pamânt.
Mi-e-asa de greu si-începe sa ma doara.
Tristetea-n inima iar ma-înfioara.
Tot ce-am muncit mi-a fost luat de vânt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu