Virtutiile teologice


“Acum dar, ramân aceste trei: credinta, nadejdea si dragostea”. 1 Cor. 13.13

29.06.2012

De n-as avea credinta în Hristos.
Ce deprimare-adânca m-ar cuprinde!
Când ma loveste vântul furios.
Si n-am pe cineva, nici sus, nici jos.
De-al carui ajutor sa pot depinde.

De n-as avea speranta-n Dumnezeu.
M-ar coplesi amara disperare.
Când ma gasesc în ceasul cel mai greu.
Sa-mi spulbere în iad sufletul meu.
De n-ar fi El, de unde-încurajare?

De mi-ar lipsi puterea sa iubesc.
Ce searbada si seaca mi-ar fi viata!
Fara surâs de pomi ce înfloresc.
Fara frumos în zambet omenesc.
Cu suflet egoist, rece ca gheata.

Ce har divin nespus de pretios!
Credinta, cu speranta si iubirea.
Virtutiile celui credincios.
Si mantuit prin jertfa lui Hristos.
Trairea lor rodeste fericirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu