Slavesc Nasterea Ta!

25.12.2012

Isus, Mântuitor divin, de slava Ta Te-ai dezbracat.
Ai parasit tronul Tau sfânt.
Si ai venit jos pe pamânt.
Prin Taina cea de nepatruns,  ca Om smerit Te-ai întrupat. 
 
Tu, Împarat al Cerului, în staulul din Betleem.
Printr-o fecioara preacurata.
Si Nastere imaculata.
Mi-ai dat speranta mântuirii, din al pacatului blestem.
 
Tu, îmi esti dar nepretuit al dragostei lui Dumnezeu.
Dat mie, fiul ratacit.
Risipitor si razvratit.
Dar, m-ai întors din calea rea si m-ai adus la Tatal meu.
 
Eu n-am nici smirna, nici tamâie sau bogatii în aur.
Ca magii ce Te-au cautat.
Cu daruri, si s-au închinat.
Însa Ti-aduc în umilinta al inimii tezaur. 
 
Ma plec naintea jertfei Tale în sfânta închinare.
Si proslavesc Nasterea Ta!
Caci Dar de pret mi-ai dat prin ea!
Renastere la viata noua, credinta si iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu